Gult nivå på skolen

Hold avstand, vask hendene

Kjære alle foresatte på Bogstad.

Da er det slik at barneskolene i Oslo skal drives på rødt nivå. I samarbeid med Driftsstyret- og FAU-leder, verneombud og tillitsvalgt, valgte vi å avvente med informasjon ut til dere, til byrådet hadde hatt sin pressekonferanse om situasjonen i Oslo.

På Bogstad trenger vi litt tid til å organisere rødt nivå og det blir derfor hjemmeskole mandag 25.januar fra kl.10.00-13.30. Aktivitetsskolen er stengt hele dagen. Kontaktlærer informerer dere nærmere om undervisning mandag morgen.

Det er ikke morgenåpning på AKS. Foresatte der begge har samfunnskritisk jobb og/eller familier med særlige behov, som trenger morgen-AKS og AKS fra 16.00 til 17.00 melder fra på e-post til kim.brantenberg@ude.oslo.kommune.no. Meld fra innen kl. 19.00 i dag og kl. 17.00 resten av uken. Vi har forståelse for at endringer kan oppstå, da tar dere kontakt så raskt som mulig.

Vi vil holde dere oppdatert på utviklingen og hvordan vi på Bogstad  organiserer oss på både skole og Aktivitetsskole på rødt nivå.

Last ned PDF med praktisk informasjon om organisering av skole- og AKS-dagen uke 4 her.

Karoline
rektor