Åpningstider

Når er AKS stengt?

Med full plass i AKS har man mulighet til å benytte AKS fra 07.30 til 17.00 samtlige hverdager i hele året, men det er tre unntak. AKS har nemlig stengt:

• På juleaften
  • På nyttårsaften
  • Sommerstengt hele juli måned

AKS har stengt alle røde dager i kalenderen.

Kveldsåpen AKS

HiFive har kveldsåpent for 7. trinn på torsdager og fredager fra kl. 16.00 til 20.00. Enkelte dager i løpet av skoleåret dropper vi dette tilbudet. Det gjør vi om det er store arrangementer og andre kveldaktiviteter som elevene skal på. I så fall gir vi beskjed via skolemelding.

Om heldagsåpent på AKS

AKS har heldagsåpent hvis skolen har stengt på vanlige hverdager, som f.eks. på valdagen 14. september. Tilsvarende har AKS heldagsåpent når skolen har planleggingsdager og i skolens ferier.

Når det er heldagsåpent flere dager på rad, må elevene være påmeldt for å benytte AKS. Dette gjelder først og fremst høstferien (alltid uke 40), juleferien, påskeferien (alltid uke 8) og sommerferien.

Påmeldingen gjøres elektronisk med Google Forms. Lenke til påmeldingsskjemaene blir lagt ut på nettsiden noen uker før hver ferie.