Skolekor

Bogstad skolekor på 17. mai

Bogstad skolekor ønsker elever fra 2.-7. klasse velkommen til nytt skoleår med mye sang.

Vi håper mange har lyst til å ha det gøy og synge sammen med andre! Koret er så heldig å ha Sølvguttenes Fredrik Otterstad som dirigent og har øvelser tirsdager i AKS-tiden. Første øvelsesdag blir 30.08.22.

Koret har vår- og julekonsert, familiekonsert i Røa kirke og bidrar med sang på skolens 17. mai-arrangement. I tillegg arrangerer vi hyggelige turer og kulturelle opplevelser som bidrar til godt samhold i koret og mellom elever på tvers av trinnene. Koret vil også ha pizzafest i løpet av høsten og sommeravslutning i juni.

Skolekoret har en medlemskontingent på 900 kroner for hele skoleåret. Det er søskenmoderasjon hvor søsken nummer to betaler 750 kroner.

Dersom en elev vil prøve ut koret, åpner vi for å delta på noen øvelser før innbetaling av kontingent. Frist for innbetaling av semesterkontingent for nye medlemmer er derfor satt til 1. oktober. I etterkant av dette vil årets første happening skje, i form av en kick-off fest med pizza og utdeling av våre fine t-skjorter. Nytt i år er at de eldste koristene våre, fra 4. trinn og oppover, vil få egne hettegensere. De eldste vil også få noe eget repertoar av sang og musikk tilpasset aldersgruppen.

Nærmere informasjon om øvelser, innbetaling av kontingent og arrangementer blir lagt i Spond. (Bogstad skolekor)

Vi har også en egen Facebookgruppe:  https://www.facebook.com/groups/442183196404467

Dersom eleven vil prøve ut og/eller være med i koret, send en epost til bogstadskolekor@gmail.com med informasjon om elevens navn, klasse, adresse og telefonnummer til foresatt(e).

Velkommen til sang og moro :)Musikalsk hilsen fra

Bogstad skolekor

August 2022