AKS for 5.,6. og 7. trinn på Bogstad

AKS for 5.trinn på Bogstad

Vi kaller basen for de eldste elevene HiFive.

AKS for 5., 6. og 7. trinn vil være preges at elevmedvirkning og større mulighet for individuell utfoldelse. På samme tid som tilbudet er forankret i rammeplanen, skal det være et viktig sosialt møtestes for barna.

På HiFive kan elevene dyrke sine kreative interesser, jobbe med lekser, være med på kantinedrift, være på skolekjøkkenet, fly droner, spille Playstation eller Nintendo Swicth. Vi har også kjøleskaop med kantrinevarer og et eget akvarium, begge er det elevene har ansvaret for.

I skolens ferier satser HiFive på spennende utflukter. Hver høstferie padler vi på Sørkedalselva, men feriene brukes også til bowling, skiturer, museumsbesøk og mer.

På 1. -4. trinn beholder man plassen til elevene går ut at 4. trinn, men det gjelder ikke for 5. trinn og oppover. Derfor må man bestille ny plass.

For å bruke HiFive melder man seg på for et halvår om gangen. Det er viktig for oss å ha forutsigbarhet, derfor den utvidede oppsigelsestiden. På den andre siden betaler man for deltidsplass, men elevene kan være hos oss fem dager i uka.

Meld på eleven ved å gå inn på AKS-portalen og registrere ønske om ny plass (søke om AKS-plass), ved å følge denne leken: https://osloskolen.ist-asp.com/NO00302-pub/login.htm

lenke til info om Hi FiveLes mer om tilbudet i denne løpeseddelen vi laget våren 2021.