Høstferien 2021 på Bogstad

plakat med bilder fra elevvalget

Kjære alle foresatte på Bogstad.
Da var første periode i mål og Bogstadtinget avsluttet med ordentlig valg med stemmeurne og stemmesedler. Vi har gjennom denne første perioden markert at det er 40 år siden Gro Harlem Brundtland ble Norges første kvinnelige statsminister, vi har markert stortingsvalget og jobbet med demokrati og medborgerskap. «Lagskolen» og samarbeid har preget hele perioden og kronen på verket var forestillingen «Den levende skogen» med 3. og 4. trinn.
Takk til alle som har deltatt på foreldremøter, det har virkelig vært fint å treffe dere igjen.
I høstferieuken på Bogstad er det heldagsåpent på AKS alle dager. Over 100 elever fra 1. til 6. trinn er påmeldt til spennende aktiviteter på og utenfor huset.
Vi ønsker alle en fin uke og gleder oss til å starte opp neste periode i uke 41.
Karoline og hele Team Bogstad