God sommer!

Bilde av skolehagen

Bogstad har nå sommerferie, og vi lader opp til et nytt skoleår som vil gleder oss til!

Aktivitetsskolen åpner igjen mandag 3. august og har heldagsåpent til og med fredag 15. august, med unntak av mandag 10. august. Da har AKS og skole felles planleggingsdag og AKS er stengt.

Dersom dere trenger AKS i ukene før skolestart, men ikke har meldt dere på, kan dere bruke dette skjemaet: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=aGOmpZ7U9UuvmmzL9I5mVQ78kaRUtFJGtc33UNFqPxxUNFpEVUc4QlQzN1ZYSFpVNktaNDk3VVpZQS4u. Merk at påmeldingen gjelder elever på 2., 3., 4. og 5.trinn. Skolestartere har oppgitt startdato, og dermed behov for heldagstibud gjennom søknaden om AKS.plass.

Vi legger ut informasjon om vårt opplegg for dere som begynner i førsteklasse, en uke før AKS åpner. Ukeplaner for alle trinn legges da ut på denne siden.

Første skoledag er mandag 17. august. Informasjon om første skoledag sender vi ut når vi vet hvilket beredskapsnivå vi har.
God sommer, les en bok eller flere og velkommen tilbake i august!