Skolekor

Bogstad skolekor på 17. mai

Vi ønsker elever fra 2. trinn til 7. trinn velkommen til Bogstad skolekor, som ledes av Sølvguttenes dirigent Fredrik Otterstad. Koret inviterer til vår- og julekonsert, familiekonsert i Røa kirke og vi synger på skolens 17. mai-arrangement. I løpet av skoleåret drar koret på utflukter og deltar på kulturelle opplevelser.
Koret følger skoleåret og starter opp ved skolestart, med øvelser hver tirsdag i AKS-tiden frem til sommerferien. Vi inviterer alle elever som er interessert i å prøve til korøvelse de første ukene etter skolestart.
Informasjon om oppstart vil bli sendt ut via Skolemelding. Det er selvfølgelig mulig starte i løpet av skoleåret, send oss en e-post med navn og klassetrinn så følger vi opp. Korets e-post er bogstadskolekor@gmail.com.
Frist for påmelding til koret er 1. oktober, og gjøres via Spond.
Kontingenten for skoleåret er 900 kroner, med søskenmoderasjon der søsken nummer to betaler 750 kroner.

Etter 1. oktober blir det pizzafest og utdeling av korets t-skjorter til alle korristene. Fra 4. trinn vil de eldste få eget repertoar av sang og musikk tilpasset aldersgruppen.
Mer informasjon om korøvelser, innbetaling av kontingent og kommende arrangementer vil bli lagt ut i Spond (Bogstad skolekor).
Følg oss gjerne på Facebook

Velkommen til sang og moro :)
Musikalsk hilsen fra Bogstad skolekor

Styreleder