Aktivitetsdag på tvers av trinn

En collage av bilder som viser elever  i aksjon på aktivitetsdagen

Dette er en dag med full fart, der Vi skole- og Team Bogstad-mentaliteten er svært tydelig. Alle ansatte på skole og AKS er i sving. Vi deler elevene opp i 24 lag, fra 1. til 7. trinn. Det er felles oppstart i amfi før lagene går ut til seks ulike aktiviteter. I år var det: Dans, sang, drama, mattebingo, stigegolf og dodgeball.Det var strålende vær og vår eminente vaktmester Stephen og Bernt grillet pølser til alle i lunsjen. Vi avsluttet felles i amfi med å danse og synge den nye BlimE-dansen, og som vanlig ble Bogstad sin egen dansemix en topp avslutning. Det er noe helt eget å ha et lag som Team Bogstad, så i oppfinnerfabrikken hadde Stephen funnet opp en is-trillebår, som trillet ut i skolegården full av saftis. Rett og slett en helt super dag!