Huskeliste ved leie

Rydding

Vi forventer at rommet som lånes ryddes tilbake slik det var da man overtok rommet. Søppel må tømmes i container utenfor skolen. Gulvet skal feies, men man trenger ikke vaske over.

Parkering

Det er ikke fri parkering på Bogstad skole. Dersom man har behov for biler parkert i tidsrommet man leier, må de registreres på forhånd. Dette må dere melde ifra om helst i god tid. Da trenger man; Navn, registreringsnummer på bilen og tidspunkt. Dette kan sendes til: postmottak.bogstad@osloskolen.no

Alarm

Alarmen går på klokken 23.00. Dersom man tror at rydding av lokalet blir senere enn dette, må det avtales med skolen. Vær obs på åpne vinduer og dører. Alarmen går om det står en dør eller et vindu åpent etter 23.00.

Ved en eventuell alarm, vil tilsynsvakt ordne opp med kontakt med vaktselskap.

Dersom det blir en utrykning vil leietaker måtte dekke kostnader for dette.

Brann

Tilsynsvakt er ansvarlig ved en eventuell evakuering. Evakuer og følg instruksjoner fra tilsynsvakt.

Teknisk

Det vil være muligheter for å låne storskjerm, lydanlegg og tråløst internett. Dette må man avtale på forhånd, da tilsynsvakt ikke har kompetanse til eventuell feilsøking. Det kan være muligheter for befaring på forhånd for å se løsninger. Tilgang til tråløst gjestenett kan også ordnes på forhånd.